četrtek, junij 15, 2006

depeche mode


evo, ze doma... neskoncno dober koncert, popoln v vseh pogledih, razen, da niso zagodli vseh uspesnic, ki sem jih imela v glavi ( le kako bi jim to lahko uspelo...).. po dolgem casu sem se pocutila tako prekletooooooooooooooooooooooooooooooooo dobro!!!!

5 komentarjev:

lea pravi ...

ssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppprrrrrrr

jaka pravi ...

super fotka, koncert se mi pa ni zdel nek presežek. v dvorani so boljši

Anonimni pravi ...

ja, rozca...vidim, da mas kreativo na visku! Same zmage, zamge, zmage in se veliko njih! :)

Irena pravi ...

leika: hvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaala
jaka: vidis, men se pa lih obratno zdi, da jim open air da cist drugo energijo.. in verjetn tud men...
manca: ja, zadnje case me res mece.. kaj pa cm, k se mi pa se kej drugega dogaja kot pa tiskovke :-)

Sašo Vrabič pravi ...

Nisem bil na koncertu, ampak ta fotka mi pove vse in je sigurno boljša od samega koncerta. Bravo legenda!