ponedeljek, maj 29, 2006

krpan 8x8, jaz, dez, stop


Dons so me napotili na fotkanje krpana 8x8, pojma nism imela kaj je to, potiho sem pricakovala kakega fest zrebca :-), pa naletim na tole zverino... celo vozila sm se v njej :-)
no ja, soli ravno nismo prevazal,so pa mene in novinarja zapeljal, je blo dokaj adrenalinsko dozivetje... seveda ne rabim omenjat, da me je premocilo na ful, samo, ko mas adrenalin, itak ne cutis nic...

no, pol se odpeljem, v plesu deznih kapljic, stopa uboga gospa srednjih let in nimam moci, da bi se peljala naprej... in potem se zacne.... poglejte, kako mrzle roke imam... moje ime je sabina... veste grem k psihiatru,... mam velke tezave, boleham za shizofrenijo ( se ozrem naokoli, ce je se kdo zraven), pa depresijo, tkole se vozim vsak mesec po inekicije.. sin je star 16 let, epileptik... ziviva v kocevju, od podpore, ki znasa 32 jurjev.... ja, kje je pa moz?, jo vprasam... moz je naredil
samomor, ko sem bila v osmem in pol mesecu nosecnosti... odpiram okno, ker se je nagrmadilo ze toliko slabe energije in zalosti, da komaj diham...
nimam besed... ona pa... boste huda, ce vas nekaj vprasam... mi lahko daste kaj denarja... imam samo 500sit, gospa... to vam dam.... tudi to bo v redu.. na polici zagleda glinenega prasicka, ki mi ga je pred meseci podarila prijazna gospa (izdelali so ga otroci iz revnih druzin, za drazbo)... lahko vzamem tole, za sina... ja, pa dajte... vzeti hoce se iluzionistovo darilo iz skotske... tega ne dam... prispeva do name, njene tocke... vsa zmedena izstopi, jaz pa omoticna od vsega, kar sem slisala, kljub dezju, vozim pri odprtem oknu in diham... ura je bila sele 11 dopoldan....

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

a spodaj pod stricem, ti je pa kompresija zakurla? :)) (med brisalcem in šoferjem) Ali ti pa pomnilnik nagaja?

Irena pravi ...

multi, malokrat se zgodi, da clovek zacuti tako sreco... in ja, temu bi lahko brez slabe vesti rekla kic... prevec srecna... prevec intimna..
p.s:
se je erik ze posusil? :-)