sreda, maj 24, 2006

kidric, studentje in modrostni zob


vceraj, ko sm se vsa zadeta od bolecin modrosti in tablet, v solzah vozila proti domu, me je kljub vsem navedenim stanjem navdusil nov modni dodatek kidrica... ravno rdeca luc na semaforju in prava zadetost, sta mi namenila toliko casa, da sm uspela naedit kvadrat, kot bi reku sandi :-)

in potem domov... nadaljnih 12 ur je blo skorajda najhujsih v mojem zivljenju (kar se tice fizicnih bolecin)... zelodec se je uprl vsem tabletom, ki jih je zahtevalo moje telo ob bolecinah... tako sm celo noc prezivela na wc-ju, mislec, da me pobere... grozna podoba v ogledalu, ko se pocutis kot mrtev in tako prazen, da ti je vseeno, ce zaspis za vecno... dan prespala, pocas prihajam k sebi, se enega takega dneva ne prezivim...
razmisljala sm o bolecinah, ki zadajo nase telo...
kako blizu, a hkrati tako dalec sta fizicna in psihicna(srcna) bolecina...
in ne znam , ne morem se odlociti, katera je hujsa... verjetno bi se, kljub tej noci vseeno odlocila za srcno.. kajti, ko boli zelodec, se najes tablet, prespis in vse (skoraj vedno je tako), da bo jutri bolje... ko pa dozivljamo srcno bolecino, ni zdravial zanjo, le cas, cas... vem, bere se obrabljeno, pateticno, ampak, danes se mi zdi tak dan in lezanje, spanje, sanje, samota so doprinesli k tekemu razmisljanu...

zelim vam svetle sanje :-)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Proti modrostnim bolečinam pomaga propolis :)) Sicer pa.. Vse enkrat mine, naj čimprej

Irena pravi ...

juhuhu, minilo je!!!
in jaz sm modra :-)