petek, marec 17, 2006

starsi


... hm... sem nekaj posebnega... kot verjamem za vsako bitje...
ampak... tole, tole sta moja nadomestna starsa... ki sta mi pred prihodom ljubezni v moje srce, nickolikokrat stala ob strani, me vozila na izlete, dobra kosila, se z menoj na dooooooooooooooolgo pogovarjala in se smejala in bila zaskrbljena ob mojih prigodah... in sta se vedno ob meni...
neskoncno rada ju imam in ceprav se bere pateticno, vesela sm, da sta del moje zgodbe...

rakica.. in fritz...

mamiM &ociF

4 komentarji:

Nadezhda pravi ...

Zanimive fotke. Ampak, ali je nujno, da je edino ločilo v tvojem pisanju tropičje? Se z drugimi ločili ne da povedati, osmisliti tega, kar čutiš, kar želiš povedati?

Tropičje mi deluje fragmentarno in zmedeno in negotovo. In vsekakor ni primerno za vsak dan in vsak post. Sama ga nikoli nisem uporabljala in me zanima, kaj ljudi pri njem tako privlači. Da ni potrebe po velikih začetnicah, ni treba razmišljati, katero ločilo uporabiti?

Ne želim kritizirati - tvoj blog je vendar odsev tebe in narejen po tvoji podobi. Pa me vseeno zanima, kaj ljudi tako privlači na treh pikicah... :)

Irena pravi ...

hm... draga nadezhda...
ja, blog je odsev mene... in ja, mam te pike v glavi.. znam biti zmeden clovek... in vse te pike so odsev mojega jaza... tako kot fotografije, ki govorilo brez pik... :-)

oglasi se se kaj!

Anonimni pravi ...

jojojojoooojjjjjjjjooooojj......


...........pike lepe......
........pike cudovite........
.....pike nasmeha v tvojih oceh....
...pike v vozniskem...... in.....
......pike na pikipoolnicii..
.... kako bi bil svet dolgocasen brez pik....... in zakaj mora biti vse zmeraj napisano z locili na pravem mestu... jaz tega nisem nikol razumela, zato je profesorca slovenscine nad mano zgubljala zivce,,, jaz sem jih postavlajala kjer se mi je zazdelo da estesko pasejo....... ZIVELA SVOBODA,,,,,,,,

Anonimni pravi ...

...b.r.a.v.o...a.e.l...e.p.m.a.l...

...n.a.b.r.u...