četrtek, marec 02, 2006

o meni

hmmm.. o meni.. veliko lazje je pisat o drugih kot o sebi... ceprav se imam rada... in se mi, kaj cem, res je tako, zdi da prinasam veselje na ta svet... nekateri me imajo radi.. spet drugim se najezijo cisto vse dlake na telesu, ko zaslisijo moj glas.... tako pac je... zakaj blog? zdi se mi, da prehajam v novo obdobje zivjenja... s koncem leta 2004, ko sem ocetovi dragi tiho omenila, da cutim, da bo leto 2005 prelomno... in je bilo... sla v down under, zopet zacutila zivljenje, zgubila sluzbo, za katero sm mislila, da bo vecna.. dobila novo, zopet spoznala, da ljudje nosijo maske, da sem naivna v ljubezni, pa zopet odprla srce.. tokrat cloveku brez maske, z najtoplejsimi ocmi in dotikom... odsla se malo v svet, postala teta, se ubijala z mislijo, kaj ce mala necakinja ne zadiha in ze po parih dneh zapusti svet... in ga ne.. ker je borka.. tako kot jaz.. treba se je znat sesut... in pobrat... in zdej, v letu 2006, ko sem sestavla velik puzzlov, mi najboljsi prijatelj rece, da sm postala pasivna... v pisanju.. in fotkanju zase.. ja, sm .. fotografinja..slisi, bere se osladno... taka pac sm... in rada velik govorim... in kot ste prebral, tud pisem... ce je kdo, ki bere, dobrodosel :-)

Ni komentarjev: