torek, maj 18, 2010

brazil kic..




.. ki bi pasal :-)

7 komentarjev:

Fuchsia & Celeste pravi ...

maaaarijaaaa !!! bi pasal ja :)) ***
ti, a si ti kdaj tut kej za oblect kupis v teh lepih daljnih krajih ... pa k sm vidla da si tut bla v NYC??
tko me zanima, k si taka afna, a veeees ??

Irena pravi ...

kk: anede? maaaaaaaarija :-)
ja, a ves da pa res kdaj tud kej nabavm ;-) v bistvu skor vse k mam nabavm v poslovalnicah mane po svetu :-) lohk pa enkrat nrdimo foto sesn s cunjicami :-) da bom afna kot se sika ;-) hihihi

Fuchsia & Celeste pravi ...

LOL LOL *** hvala za poslovalnice mana po svetu :))

Irena pravi ...

jaaaaaaaaaa, mana ruls! :-) ti dam lahko kartico za popust, ko bos kam sla :-) juhuhu

Fuchsia & Celeste pravi ...

jaz res bolj malo po svetu hodim, se manj po kicastih krajih( brasil nyc... ), obcasno pa me le zanese v btc... imajo tudi tam kaj??? ...juhuhuhu

Irena pravi ...

kk: ja, pac... po moje da majo tud kej v BTCju.. sam sej ves, to ni dost chic zame ;-) tko da ti ne znam svetovat.. lohk ti pa povem kje v NYC najdes mano :-)

Unknown pravi ...

nene...sem brala zdejda je veletekstil se najbolj hit...pejta probat...sem si kupla pasek (zakaj ze?!??!?!?!) =)))))