nedelja, marec 21, 2010

perpetuum jazzile in viktor



viktor 2009 za posebne dosezke goes to:
PERPETUUM JAZZILE!!!!!!!!!!!!!!

cestitam, dragi moji PJ, brez vas moje zivljenje ne bi bilo tako spesl!!!! rada vas imam!!!!!
in PONOSNA, PONOSNA, PONOSNA SEM NA VAS!!!!!

vasa ihi***

11 komentarjev:

ana pravi ...

woooohoooooo

Petris pravi ...

Bravo, bravo, bravissimo!.....smrk, smrk (solzne imam oci:).zdaj pa vsi skupaj:" we are the champions, my friends..."...se vidimo kmalu! lov u

Unknown pravi ...

joyful joyful :)

vaša Osho =)

Irena pravi ...

jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! to mi deli!!!!!!

lea pravi ...

kr kocine grejo pokonc......managgia la miseria AUGURI,AUGURI.
LJUBIMO VAS

Irena pravi ...

ja, ne govor, leika... jst sm mela tud cist solzne oci!!! maaaaaaaarija!!!!!!

ana pravi ...

Uiiii!! Pa hvala Ihis!! K nam "posojaš" Uskota, ... ;)

**

Irena pravi ...

hahaha, ja, ni problema :-) k ste pa tkoooo fajn ;-) lupcka

Ursy pravi ...

Šeenkrat čestitke od nas treh :D

Sašo Vrabič pravi ...

Hvala tebi za ogromno podporo Boštjanu in celotnemu PJ-ju!

Irena pravi ...

saso: itaq :-)