torek, februar 10, 2009

tineeeeeeeeeee...




je tukaj!!! juhuhu, srecna zeloooo.. tak poseben obcutek je... urso sem fotkala kar nekajkrat med nosecnostjo in zdelo se mi je, da se z vsakim fotkanjem nekako povezujem s tinetom... in ko je prijokal na svet in sem ga imela cast popestovat je bil obcutek zares magicen..
tole je moj 500 post in tole je tine :-)
cestitam ponosnema starsema....

tine, dobrodsel med nami :-)

7 komentarjev:

RIs pravi ...

Faaacaaaaa!

Luuuušteeeeen!

Irena pravi ...

jaaaaaaaaaaaaaa.... lusten pa priden :-) bravo, tineeee!!!!!!!

Anonimni pravi ...

Hvala Ihi za čestitke!!!
In seveda za fotkeee lepeeee najlepšeeee!!!!
Vsi po vrsti jih občudujejo in nam zavidajo, ker bomo imeli tako lepo zabeležene spomine na rojstvo tega čudovitega bitjeca.
Tine je pa itak čist ponosen na svojo fotografinjo in pomojem bo čist vate, ko mal zrastel :)

ana pravi ...

Oopaa, bo Usko lubosumen. Hiihii ... :)
Ihis, fotke so res krasne ... se priporočam za čez par let. :D

Tinčku, Ur in Janu sem pa itak že povedala :)... poraba inzulina se je povečala ... :P

Irena pravi ...

ur: jaaaaa, tine je car... sam po moje se bo zacopal bl v ksno malo ihico kokr pa v ihi :-)
ana: usko pravi, ce ni pousije bo se vse dost ;-) hvala za kompliment, bl kt dobr fotograf je dobr fotomodel ;-)

Anonimni pravi ...

Ooooooo kere kjut fotke!!!! Super!!! Kar zavidam :) Mamici in atiju pa cestitke ;)

Irena pravi ...

ja, tine je car in cist ze navajen pozirat ;-) pa se tkooooo pridn je ...