ponedeljek, oktober 06, 2008

razstava..


dragi moji..
fajn je, ko pride spet dan, ko gres dvignt fotke, sveze sprintane.. mmmm...
in ves, da jih bos na ogled postavil...

tokrat bo razstava fotk mojih čehov, PERPETUUM JAZZILE OSEBNO...
razstava je v cast 25 letnici zbora, s katerim veliko hodim naokrog (sploh, ce se gre na turnejo v Argentino, Brazilijo :-) )... razlogov je vec... na zacetku je bil mojB*, kasenje so se mi v srce zasidrali ostali slavcki, ki zares izvajajo cudovite zvoke...

skupna mesanica vseh emocij, katere cutim, ko sem z njimi na, ob ali izza odra, pa ob kozarckih, iskrenih, iskrivih pogovorih bo zagledala luc:

v cetrtek, 09.10.2008 v veliki sprejemni dvorani cankarjevega doma ob 20h

vabljeni vsi, lustn bo :-)

foto: iluzionist urban stebljaj (hvala ti!!!)


pa se to:

po koncu razstave bodo fotografije romale na dobrodelno dražbo, ki se bo prek spleta odvila predvidoma od konca oktobra in do 8. novembra 2008, prve obletnice smrti našega Robija Mlinarja – Bassota.
Izkupiček spletne dražbe bo namenjen društvu za Kronične vnetne črevesne bolezni (KVČB), ki se bori za osveščanje javnosti o omenjenih boleznih in nevarnostih rakavih obolenj, ki se iz teh bolezni razvijejo. Več o tem kmalu...

10 komentarjev:

Sašo Vrabič pravi ...

Super Irena. Komaj čakam, da jih vidim v živo. Urban, odlične fotke z Ireno! Tudi na dražbi bom z veseljem sodeloval. Se vidimo v četrtek.

Irena pravi ...

ja, tudi jaz, da jih predstavim, da zadihajo :-) komaj cakam cetrtek!!!!!

Irena pravi ...

aja, urban je pa itak car!!!! hvala se enkrat!!!

Anonimni pravi ...

DRAGA IRENE; VEM DA BO USPESNO IN LEPO TOREJ KAR PRIDNO DELAJ NAPREJ.ZAL TEH FOTK NE MORAM TAKO DALEC SE JIH NAGLEDATI.CE PA JE MOZNO MI NEKATERE POSLATI PO MAILU BOM TI HVALEZEN
LEP POZDRAV VSEM...
SRECNO

VICTOR IZ DALJNE ARGENTINE

Irena pravi ...

hej, viktor! to pa je telepatija! ravno sem razmisljala, da ti posljem fotke, ki bodo na razstavi, da bos malce zacutil kaj sem naredila... objem vsem nasim prijateljem v naso argentino!!!!!!!! bodi lepo!!!!!

Anonimni pravi ...

juhej,Bravo ihec bravo PJ..IN SE VIDIMO V Cetrtek,,,baciii

Irena pravi ...

lea: kaj, a prideta v slovenijo?!?!

Anonimni pravi ...

Če bo vse po sreči se bova oglasila tudi midva...da te po dolgem času vidm in da te moj Luka končno spozna in kašno fotografsko rečeta :)

Irena pravi ...

no, le pridta :-) bom zelo vesela.. pa se mico in katjo prpelta :-)

kricac pravi ...

Žal na otvoritev nisem utegnil ... upam, da mi znese na razstavo ...

sicer pa ... izberi tri slike zame ... da sodelujem na dražbi ... stena je že rezervirana!