torek, avgust 19, 2008

mi..


ur, jan, mojB* in jaz.... :-)

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Lej mene! :))

Irena pravi ...

ur: lej jo ur :-)

T.C. pravi ...

Huda fotka! Dobra ideja. Bravo!

Irena pravi ...

party: ce je blo pa party olajlo!!!!! :-)

Sašo Vrabič pravi ...

Ja super ste. Sicer pa sem pred dnevi zvedel, da Jan in Ur pričakujeta, tako da... uživajta dokler še lahko, potem so počitnice stvar persenov (ali piva)in hudega prilagajanja novih članov na dane situacije. Erik je paranoičen postal, Karin pa je cart. No, vseeno, vse lepo in dobro želim vsem.

Irena pravi ...

@vrabcek: ja, pricakujeta, ja :-) sm slisala, da se eriku dogaja... drzim pesti, da paranoja cimprej mine in zaplavate v mirne vode... mogoce bi vam mogla skuhat cmoke in zrezke, a pa zraven dodam se flasko piva? se mi zdi da bi tudi to pomagalo pri umiritvi ;-)