ponedeljek, julij 28, 2008

pridelek..


na najinem balkoncku :-) danes obiramo :-)

10 komentarjev:

mojchka pravi ...

Tudi mi jih imamo na balkonu in so prav slastni...

Irena pravi ...

akvarij_ anede? cesnjevcki so zakon :-)

mojchka pravi ...

najboljši..
mi jih pohrustamo že na balkonu...
najboljši pa so z mozzarelco in kapljico oljčnega olja...

kricac pravi ...

jebemu mast ...

midva sva jih v dva lonca nasadila ... neke hibridne pivcane turbo paradajze ... zrasli do dveh metrov in pol, pa sva preveč zalila enkrat, preden sva šla na dopust, nakar so korenine zgnile :(

nič od pridelka ... razen dela!

mojchka pravi ...

jaz jih pa kar lepo iz semen vzgojim in mi vedno lepo uspejo...
naš letošnji dopust so prav lepo preživeli, ko je bilo tukaj toliko dežja...

Irena pravi ...

no, tkole: se strinjam, cesnjevcki so zakon z bufalo mocarelco, mal posoljeni in olivno pooljckani :-) kricac, se se nisi naucil, da je treba zacet z majhnimi koraki, a? vi2 pa kr direkt na dvometrase ciljata :-) pa mal jih je kdaj pobozat treba, ja :-) ko se gre pa na dopust, pa prosis tasco al pa prijatelje da jih pridno hodijo zalivat, v zahvalo pa na mizi pustis cokolado :-) no, tko, da ves za naslednje leto :-)

kricac pravi ...

saj imamo izkusnje s paradižnikom ... vsako leto lepo rastu ... samo letos sem ga pa res zajebal!

Irena pravi ...

ja, ja, niso vsi za vse :-)

T.C. pravi ...

Kaj so ti paradajzki slastni. Obožujem jih! Kdaj bo sadna kupa? :)

Irena pravi ...

hahaha, cakam na nov pridelek.. teh ni vec :-)