torek, junij 24, 2008

i love...


DISCO!!!!!!!!!!!!

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

ej to sva zadnjič s tino videli podnevi in bli totalno fascinirani! disko kugle so itak zakon!!!!!! PS: se vidmo dons na proslavi, pa ne pozab na dostojno majco :D jst bom neposlušna dons ...

Iva pravi ...

uuups, tist prej sem bila jaz ... to je pa tko, če prijateljice uporabljajo tvoj comp :) sori :)

Vanja pravi ...

Ja, tale postavitev je res pravljična - še posebej podnevi, ko so krogle obsijane s soncem!

Irena pravi ...

iva: ni me blo, ni me blo :-) in sem lahko mela nedostojno majco obleceno :-) in pila cvicek s prjatlcami ;-)
onka: men se bl dopade k so obsijane z lucmi ;-)

Swed pravi ...

Tale Bee Gees poligon je pa pr Križankah! :P

Irena pravi ...

bravo, swed! bi sli lohk enkrat mal podengat tja, a? party”!!!!!