torek, maj 27, 2008

potonka..


hvala, draga moja natis, da si vceraj pripomogla k uspesni kraji tele potonke :-)
in hvala za lep vecer!
pa uspesno danes :-)

9 komentarjev:

Unknown pravi ...

hvala draga moja potonkiS

Irena pravi ...

se kdajs, natis mojas :-)

T.C. pravi ...

OBUP? Kaj berems, da vidves delalis kraditis? :)))

DENGE!!!

Irena pravi ...

sis, partys mojs :-) ce bi bil ti zravn, bi nakradlis cel sopkis :-)

slepislabovidni pravi ...

Potonke so moje najboljše rožce.

Morska deklica pravi ...

Jaz imam pa tri take lepe roza mušketirke od včeraj v vazi. Hvala :-)

Irena pravi ...

nina: ja, zares so nekaj posebnega.. in njihov vonj.. mmmmmm
morska deklica: naj cvetijo cimdlje!!! :-)

Vanja pravi ...

Potonke so ene nejlepših rož. Še posebno tiste stare sorte, ki rastejo v garteljcih pri kakšnih mamcah.
Mene velikokrat prime da bi jih šla rabutat (pa ne k mamcam), pa jih nisem še nikoli! :-)

Irena pravi ...

ja, pol pa dejmo.. pejmo enkrat.. vsi skup.. rabutat potonke.. sej bi vsak sam eno vzel :-)