četrtek, februar 21, 2008

opravicilo


takole je, da dragi moji..
moja strast do pisanja postov se je zmanjsala na minimum.. ne vem.. je to ustvarjalna kriza.. rabim mogoce nov izziv?
nimam pojma...
opravicujem se in cakam na boljse case!

lep, pomladni pozdrav

6 komentarjev:

Ivan Ž. pravi ...

It goes up and down... Jaz sem tut mel ene dve daljše krize...

Morda si se nalezla kakega virusa od svetlobnega? :)

bralec pravi ...

svetlobnega je glede na blogovsko stanje že zdavnaj odnesla kolera. deklice tudi ni slišat, pubec se je sprivatiziral, ostali so samo še borci z mlini na veter..

Ireni pa držimo pesti. Pravijo, da vse slabo enkrat mine.

Morska deklica pravi ...

Halo, halo, evo, da se me sliši :-) O, tudi mene daje ena blogerska kriza, teme so kar naenkrat preveč intimne za objavo, fotke preslabe, če jih primerjam z Iluzionistom :-), pametni komentarji pa tudi redki ...

Morska deklica pravi ...

...in potem se odločim, da je je boljše nič objavljat in berem druge borce z milioni na veter :-) Še dobro, da ste še.

bralec pravi ...

juhu!
beli pozdrav iz dolomitskih špičakov

kricac pravi ...

pomladanska melanholija ...

bo minilo ... vedno mine ...