ponedeljek, december 03, 2007

danes..


.. na otvoritvi novega obrata firme na letaliski.. lustn je blo...
foto: valentin h.

13 komentarjev:

Rok S. pravi ...

Zdaj mi je pa kar malo žal, da nisem šel še jaz, ko vidim, da si hajdiju zaupala svoje "delovno sredstvo". Ahhh.... pa drugič!

Samo, da ne bo zdaj Tina spet rekla kako piarovci odžirajo delo fotografom. :-))

Irena pravi ...

@rok s: ja, res ti je lahko zal.. itak da zaupam hajdiju.. kakopak :-) no, sej drugic bos pa ti fotkal, pa bomo ocenil, kdo je boljsi :-) tina bo pa jamrala, ja.. ane, tinci? ;-)

Rok S. pravi ...

@irena: no naj mi bo tokrat oproščeno, ker sem dajal otroke spat

bralec pravi ...

sami doktorji na kupu :))

Irena pravi ...

@rok: ok, tokrat naj ti bo! :-)
@blaz: ja, mas prav :-)

Unknown pravi ...

jest nisem nič rekla

Irena pravi ...

@tian: ti zmeri neki reces.. itak :-)

kricac pravi ...

je moralo bit pa tole nekaj u iber pomembnega ... glede na to da so nekdanji moji poslali kar DVA predstavnika ...

Irena pravi ...

@kricac: ja, itak da jeblo.. vasa bivsa dva predstavnika sta pa mogla bit, da sta mirila podivjano hordo ostalih fotografov :-) kje si bil pa ti? zabusavas, a? :-)

kricac pravi ...

draga irena

od kod ta gnusna natolcevanja in insinuacije :)

švical sem kje drugje ;)

Irena pravi ...

@kricac: ja, ja.. besede.... rabmo dokaze! :-)

kricac pravi ...

http://24ur.com/bin/video_show.php?24UR_d=1196679600&show_media=60075072

na cca šesti minuti ;)

kricac pravi ...

sem pa videl, kaj si ti delala taisti dan ... priloga ... vrata ... nadležen trgovec ;)