torek, maj 22, 2007

gotan project...


.. ja, tkole je, ker sem pac fotografinja na casniku, kjer ni kulturnih strani, so mi letos po 7! letih zavrnili akreditacijo na drugi godbi.. moram priznati, razocarana sm.. ker se mi ne zdi prav... ker ne zaprosim za akreditacijo zaradi brezplacnega ogleda, poslusanja.. ampak ker mi je fino zdruzit dve strasti.. in jih mam pun k.. da mi zavracajo vse prosnje... zato simbolicno fotkam s svojim zgonjenim mobitelom in pizdim.. pol pa pozabim.. in zacnem uzivat.. itak...

7 komentarjev:

maja pravi ...

nnnn morm vrjet. so pa res nesramni. ful grdo! pa saj mate kulturne dogodke.
mah pošlji jih nekam..

T.C. pravi ...

Kaj pa ti pizdiš? :)))

Irena pravi ...

@maja.h.: nimamo vec kulturne strani, samo napovedi, tko da jim to ni dovolj.. itak mi je pa par fotografov rekl, da so jim tud zavrnil.. jebiGa, bodo ze se vidl :-)
@partyglaz: pizdim, ker te ni blo zravn :-)

T.C. pravi ...

oooooooooooooo, to je pa vredno objem!!!! ;)

Irena pravi ...

ja, itak ko te ni, mi srce krvavi ;-)

maja pravi ...

ah, očitno ne vedno, da je napoved s slikco bolj privlačna..

žalostno..

Irena pravi ...

ja, zalostno, draga maja... ampak jutr grem spet...