torek, november 28, 2006

pun k...


jih imam... ministrov in njihovih piarovk..
evo, zdaj se je zgodilo se meni--- ne prvic, ampak imam take dneve, da se mi res ne da vec zajebavat in se smejat in razumet vsakega, ki mi pride naproti...
danes na obhodu nove pediatricne klinike, nam po parih fotkah pred vhodom v stavbo piarovka rece da je dost...tkole je slo:

P: no, dost mate..
MI: prosim?
P: ja, sej boste potem lahko fotkal, na tiskovki, zdej bo minister sam, bo imel pogovore
MI: ja, ampak mi rabimo fotko brucana, ki si ogleduje prostore..
P: sej boste po ogledu lahko fotkal prostore
MI: ja, a z brucanom?
P: ne, samo prostore.. kar tukaj ostanite
MI: a on je sel pa lahko gor (kazemo na modica)
P: ne, tud on ne sme
MI: a nas vi zaje...?
P: ne, taka so pravila
MI: kaka pravila, pa zdej boste na vsakem koraku zajebaval?
JAZ: jst sploh ne bom vec fotkala, sej se norca delate...
P: no, prav se tamle jih dajte, pol pa pejte...

in gremo in je ne jebemo, hodimo z njimi dva stuka, potem pa v tretjem, nadaljevanje zgodbe (da o srepem pogledu ministra ne izgubljam besed)

MIN. B: sepne P: ... zakaj so se tukaj...
P: nocejo oditi, sem jim rekla, da ne smejo iti z nami...
MIN: vrzi jih vn...
P: no, prosim, zdaj pa res odidite...

za ostale ne vem, jaz sem to slisala in sla... ker jih mam pun k... ker ne vem, zgleda, da nas resnicno ne potrebujejo,... da vsi vladni organi ne potrebujejo medijev, da smo jim itak trn v peti.. mi pa nimamo jajc, da bi nek dan, vsi skupaj bojkotirali njih, pa me zanima kaj bi porekli na crne fleke v casopisu.. ampak, ker smo slovenclni taki hudicevi brezjajcniki in vedno upognemo hrbtenico, se bo se naprej dogajalo, da nas bodo zajebavali, kot pase njim...
vedno bolj sem razocarana in vedno bolj mi gre na bruhanje, ko vem, da moram na fotanje dogodka, ki ga ima v rokah vlada, ministrstvo... in cakam dan, ko bodo ugotovili, da so kako prekelto odvisni od medijev...

14 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Volitve so mimo, and we're back to normal operations...

Anonimni pravi ...

Irena, se podpišem zraven (in verjamem, da ne bom ostal edini).. Kje bodo prvi pokazali "jajca" in objavili črnino?

nadangel pravi ...

irena, mislim, da s pubecom lahko začneta z revolucijo...saj veš, sestavit armijo in lep dan preprosto ne prit...

biblBobl pravi ...

Dejte jih, dejte!! Samo bojim se, da se bodo pa drugi nasli, ki bi prihiteli fotografirat. Se pa dandanes politiki bolje od strokovnjakov spoznajo na vse in bi najbrz kar sami kaksne apartke prinesli.

pubec pravi ...

brezveze govorit, ker so pusiji in se nama ne bodo pridružili - o črnih flekih v cajtngih pa to: že nekaj let nazaj sva jih s špelo predan objavila v magu, ker sem šel scat, pa me redar ni pustil nazaj na neko glupo prireditev in pač ni blo fotk...

Irena pravi ...

ja, se strinjam z vami... si pa zelim, da bi se ta dan zgodil in mogoce bi bil nas cajtng clo sposobn to naredit... se pa spomnim, da je bla enkrat crnina v magu...
in se mi zdi, da bi nas blo zlo malo, k bi resnicno vzrajal pri bojkotu kakega njihovega dogodka..
zato ne vem, je najbolje skomignit z rameni al it v boj?

nadangel pravi ...

BOJ!!!NEVER GIVE UP!!!

Anonimni pravi ...

irena, kaj jih sploh poslusas? jaz grem kar mimo.. in klik, škljoc, puf, pam, tresk..

Irena pravi ...

ja, sej ponavadi rata, sam vcerej je bil tak dan, da ni slo skoz...
sej bodo se prilke :-)

Anonimni pravi ...

Takle bojkot ne bi uspel, ima vlada pri nekaterih časopisih preveč prste vmes.
Mene je vedno motil tisti njihov 'uradni' fotograf, s tistim črnim trotlom ki je fotografiral za njihov arhiv. 'Lepo' da si vlada take zadeve privošči...Pa da varčuje z denarjem...

Irena pravi ...

@urban: ah, vse skup je eno samo sranje in strinjam se s teboj,d a ima vlda prste zravn pri dolocenih casopisih..
ja, ko pa se uturijo se njihovi fotografi ti pa itak od vsega lepega se pride :-)

Anonimni pravi ...

Kako prijazna država :(

Anonimni pravi ...

Kako prijazna država :(

Anonimni pravi ...

Kako prijazna država :(